Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 20, 2011

Tribute to My beloved Didie

Pada hari aku 'cuci' janin aku pada 18 Feb 2011.. tak lama lepas tu aku dpt berita dari husband aku yg kucing kesayangan aku Didie dah pergi meninggalkan kami buat selama-lamanya . Kami syaki dia dilanggar kereta pada hari sebelumnya tp disebabkan kelam kabut sbb pada yg sama aku pun bergegas nk ke hospital sbb dah 'bledding' . 


Kami tak menyangka didie sakit serius sebab pd waktu tu cuma nampak kaki dia je yg cedera.. Mengikut husband aku..didie dah mkn dan minum pd pagi tu, so kami sangka dia semakin pulih. Tapi tak sangka itu mknan terakhir dia bila husband aku balik dari hospital tgk dia tak 'takde' . Kemungkinan ini mmg takdir kami dan didie pun tanak susahkan kami utk pulihkan dia. Apa-apa pun moga dia berdoa utk kami 'disana' ... Kehilangan dia mmg terasa sbb dia yg paling manja dgn aku dan lgpun Didie kucing yg paling lama aku bela..




No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...