Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, February 5, 2011

Mimpi vs keinginan

Hari ni dah masuk hari ke-5 period ku lewat. Kekadang ada gak terasa mcm senak2 tanda nak kluar period tp tunggu2 takde plak. Adakah aku pregnant? Masih terlalu awal utk impikan agar menjadi kenyataan. Memandangkan bulan lepas pun period aku tak betul kijap ade kejap takde, aku tak mahu terlalu mengharapkan    sbb aku takut ia akan mengecewakan aku kelak. Lgpun kami tidaklah terlalu kerap bersama... kemungkinan utk mendapat hasil tu amatlah tipis bgku.


Bulan lepas pun aku baru mencuba perubatan homopati dgn Dr. Hashimee di Angsana Hilir . Website dia
http://hhhomeopathy.com/index.html  dan waktu tu dr hashimee sendiri memberitahu bahawa aku mmg ada masalah hormon sebyk 60%. tinggi tu... Sbb tiub sebelah kiri 30% belah kanan 10% termasuk hal2 lain mgkin persekitaran/kerja/emosi dll . Jadi aku rasa aku masih dlm proses berubat..tak mungkinlah pregnant plak.


Mlm tadi sepanjang aku tidur hingga ke pagi.. aku asik mimpi aku pregnant jerk.. Bila terjaga dari tidur...dan sambung tidur..mimpi lagi mungkin sbb terlalu memikirkan. Biasa kalu org kata mimpii tu terbalik... so mungkin tidak.. Tapi aku still menaruh harapan dlm hati yg Allah tu maha kuasa, walaupun byk halangan utk aku tp Allah tetap nk beri rezeki kat aku..


Amin ya rabbil alamin.........

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...