Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 21, 2011

Mak datang...

Sedang dok lepak tgk tv petang tadi tiba2 dengar sore pompuan bg salam. Bukak pintu jer.. alamak takde call takde ape terjogol plak muka mak aku, mak itam ngan cik timah kat depan pintu. Aku tgk keadaan rumah berserabut almaklumlah org berpantang segala bende semua aku longgok kat bwh jer malas nak panjat tangga naik atas. Almaklumlah tinggal sorang..barang dapur pun mmg tinggal utk mkn aku sorang jerk. Mulalah sibuk gi kedai beli segala barang dapur , beli beras . Pastu kelam kabut kemaskan segala barang . Biasalah kalu mak aku dtg ade jer brg yg dia hangkut. Bawak segala daun hape tah utk buat aku mandi..



Inilah gambar segala jenis daun tu.. Yang aku tau ada daun serai wangi , daun lengkuas , daun ape tah... lg tatau.hehehe



Ini susu Igg produk dari Biodex . Kaya dengan khasiat kalsium, zat dan vitamin yang diperlukan ibu  dan kandungannya. Ia boleh membantu proses pembentukan tulang, metabolisme, otak dan jantung bayi, serta mengelakkan sakit sendi, pinggang dan pening. Juga berfungsi untuk menguatkan system imun badan, sangat digalakkan bagi mereka yang mengalami masalah gastrik, ketumbuhan, cyst dan yang sedang mengalami sakit sendi dan tumit.




Ini pun dari produk biodex -Tight La Honey .
Ia sesuai utk :-
Menguatkan otot-otot rahim.
Membantu mencegah barah payudara dan barah rahim.
Membersih lelehan haid dan nifas.
Membuang angin dlm perut,senggugut serta baik utk yg ada penyakit kelamin.
Mencegah bau yg tidak diingini.

Kandungan - Madu Lebah Asli, Manjakani, Sirih, kacip Fatimah, Skyherb.


Dah macam iklan  jual produk plak aku ni...hihihi. Nak tau lebih lanjut masuklah website Biodex yer.. Aku pun mmg dah lama gak nak cuba biodex tp syg nak kuar duit..ni mak aku sponsor bedal jelahh....   Ikan haruan pun mak aku bawak. Itu dia dtg naik bas..kalu dia dtg bawak keta tah barang2 apa lg yg dia bawak... Apa2 pun terima kasih mak...


Pastu dapat plak berita dari adik aku.. anak dia Aqil masuk wad plak sbb demam panas... suhu sampai 100++ demam hape camtu... sian kat adik Aqil..nak gi melawat pun takleh. Moga adik Aqil cepat sembuh ..leh ibu ngan abah bawak jalan gi Sabah ..


Inilah adik Aqil yg comel tp tak suka org lain dukung kecuali mak dia jerkkkk!!!!..


No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...