Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 28, 2011

Musim kucing mengawan?

Jumaat yg lepas masa aku jemput hubby aku balik dari PD, dgr member2 dia citer..skag musim kucing mengawan kot sbb mana2 pegi ade jer yg buat projek. Baru aku teringat kucing kat umah tu...a'ah la kot ... Btol la tu patutla si Comel aku tu asik melalak kuar sore spero dia tu..siang mlm memekak jerk. Nak tido pun tak lena . Korag penah jumpa kucing betina 'memancut' tak? Aku slama  ni x penah plak..kucing2 sblm ni pun takde.. tp kali ni si comel aku plak dok mancut2  bengang btol.!!. Dah 3 kali bantal aku kena kencing dia..sofa jgn citer arr ..sib bik sket2 jerk ..leh gak siram2 ngan air . Dah tu malas simpan dlm umah lg.. aku letak dlm cage kat depan  umah..

Yg si jantan Chiko tu plak..time Comel tu tak gatal sebuk ikut betina tu kehulu ke hilir.. bile tima dia menggatal... chiko leh buat muka 'dak' jerkkk... hangin aku.

Comel yg tah hape2

Chiko dak poyo

Bila aku letak comel kat luar..ada plak aku tgk kucing jntan lain dok ngendeng2 dekat cage comel.. aku tgk agak hensem juga..tah kucing sape tah.. Malas aku nak dgr sore rayuan gombal si comel..aku kidnap kejap kucing tu..masukkan skali dlm cage comel.. hmmm tak nyempat2..lantak korang lah.. Lagi 3 bulan tunggu aku open for adoption laa yek... hihihihi

Comel **tut***

Barulah aman... Comel.. kepenatan..?? kepuasan..?? hah reti pun diam..!!






No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...