Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, February 24, 2011

Gaji..!!

Alhamdulillah hari yg aku tunggu2 dah tiba. Hari ni 'pay day' mmg lega utk org yg mkn gaji mcm aku. Dlm masa yg sama, mknan utk budak kaki 4 umah ni pun dah abis.. mmg aku catu mknan diorg dari aritu supaya mknan x cepat abis. 1st day gaji pun..dah tolak mcm2 tinggal sket gak.

Spend duit utk budak kaki 4 bulan ni belanja RM140 . Makanan Sportman 9KG dan pasir 8ltr 3 bag. Mmg khas utk sebulan tu.. Biasa aku bg diorg mkn Blackwood 7.5kg tak sampai sbln dah abis tp sbb skang dah kurang 2 ekor mungkin cukup kot..tp tadi gi petshop Blackwood takde stok, aku malas plak nak gerak ke petshop yg 1 lg tu .. so beli jerlah Sportman..ok gak.

Sportman bukan superman ok..!

Balik2 dari petshop dah kul 2..bdn aku dah gigil2 sbb blom mkn tghari. Pagi td pun aku bedal susu ngan biskut kosong jerk.. Mknan 9KG takan org pantang nak pikul plak..last2 aku seret jer dr dlm keta sampai depan umah. Pasir aku blom kluarkan lagi dlm keta tu..tak larat mak nak angkat .

Lepas kasi budak2 mkn, baru aku masak nasik..dan makan. Menu hari ni, ikan haruan lagik...goreng jerk. Pastu tumbuk ikan bilis,halia ngan lada hitam..mkn ngan nasik panas2 .. layan jugak. 






No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...