Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, February 5, 2011

Homeopati

Disebabkan entri sebelum ni aku dok menceritakan pasal aku cuba utk perubatan homopati ni, so aku ceritakan serba sedikit cara perubatan dia.


Ni 1st time aku dtg klinik dia.. memula dia akan mintak aku potong rambut sket bhgian hujung pastu dia akan letak atas 1 alat mcm electronik.. pastu dia akan guna sejenis batu/kristal yg diikat dgn benang/tali sambil dia ayun2 atas rambut tu . Disamping tu, dia akan ubah2 arus letrik ke frequensi ke tatau la aku.. sambil tgk kitab yg ada kod2 utk baca jenis penyakit..  Pastu doktor tu akan bgtaulah samada kita ada masalah atau tidak... Brape persen masalah kita..pun akan diberitahu..







No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...