Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 29, 2011

Manusia ooo manusia

Kenapa aku rasa mcm org lain mcm lebih suka tgk aku hidup susah dari senang hati..? Bila tgk org susah hati, hidup berduka....dia lebih gmbira tp bila tgk org senang hati, hidup bersuka ria org jd menyampah.  Kenapa manusia suke perbesarkan hal yang kecik ..?

Kenapa manusia suka cari kesalahan org lain padahal tak tahu pun pucuk pangkal cerita pun. Selama ni ada aku kacau hidup org ke..? Aku takde pun sebuk amik tau hal org... takde pun sebuk check email, fb org ...takde pun sebuk check hp org.. Kalau ade pun ade aku kesahh... ada aku bising2? Selagi org tak cari pasall aku tak heran lah... Tapi selalunya manusia ni mmg suka sengaja cari pasal dgn aku.

Manusia oh..manusia...

Kalu aku dok berduka , dok tak campur org .., tak bersosial kat internet... itu boleh buat org lain lebih senang hati...kan..??? So, buat sementara waktu nih... gudbye FB..gudbye my BLOG... Skang PUAS ATI..?

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...