Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 2, 2011

Naik komuter

Balik kerja smlm aku first time cuba balik guna komuter dari KL ke KJG. Aku naik komuter dari Bank Negara, berpeluh gak lah nk sampai ke sana..sempat palk menyinggah ke Jln TAR belek2 kain tudung ..sempat gaklah sambar selai rose shawl.. hihihi :)  .. pastu tunggu train agak lama juga. Dh naik nyampah dah waktu tu.. Tapi bile train sampai aku naik jer.... wahh best rupanye naik komuter nih..sbbnya aku dpt naik train baru. mmg semuanye baru dlm train tu..dpt duduk dgn selesa.

sebelum

Nampak nyaman kan..tenang jerk..siap ade tv masa tu citer Tom & Jerry .  Tp ketenangan itu sekejap jerk.. bile tiba hentian KL sentral..orag bersesak2 plak...

selepas

Aku sampai di stesen Kajang agak cepat juga..tp bila sampai stesen Kajang aku terpinga2..aku kat mana sebenarnya.. hihih. Aku tinggal di Kajang hampir 2 tahun tp tak tahu kat mana letakmya stesen Komuter . Sebab kami tak pernah langsung lalu jln tu.. hihihi





No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...