Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 5, 2011

Cerita dlm LRT

Smlm ujan di waktu pagi.. peliknya lepas Tol pertama jerk dah jem..tak penah2 pun camtu..biasa sangkut kat tol ke-2 jerk ..dahlah aku bawak keta smlm..mmg naya lah... sampai opis mmg konpom lambat..

Tapi yg lagi heran..pagi tadi aku bonceng moto pun sama gak..lepas 1st tol keta dah byk... aik!!.. apekah manusia bertambah dgn byk skali gus dlm masa 2 hari..? diorg berhijrah beramai2 ke KL ke..? adehh... penatla kalo camni hari2. Pastu half way naik LRT di stesen Miharja .. traian sampai...arrgghhhh!!! tensen train pun penuh..? nak selit pun takleh.. geram btol..sib bik tak lama pastu train ke-2 sampai..so yg ni lega tak ramai sgt..mungkin sbb selalng masa 1st train ngan yg ke-2 tu kejap jerk. 

Masa dlm train tu aku nampak sorg laki dan pompuan.Yg laki pendek lagi dr pompuan tu..berdiri pegang tiang.. yg laki tu dok bersandar mcm berpeluk kat pompuan tu.. huh...??? pastu aku tgk laki tu punye fizikal lain sket... jari2 dia ade kurang sket..telinga pun pun mcm kecik dr biasa..tgk muka dia agak2 aku ooo cacat rupanya. Dlm hati aku kata mungkin adik beradik dia kot... tp aku x pasti laki tu abg atau adik2.. nak kata adik2..tgk muka dah bermisai .Tahhlahh.. Takpelah..sian dia cacat.. Tapi yg aku heran tiba di perhentian Masjid Jamek..aku turun .. pompuan tu pun turun tp laki tu tinggal..??? ingatkan diorg same2 turun train..maksudnyaa.. laki tu fizikal jer cacat.. persepsi aku berubah... adekah..diorg tu couple.. atau laki bini..??hehehehe..

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...