Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, March 20, 2011

Raja Lawak 5

Walaupun terlambat sket masukkan entri ni, tp ada aku kesah... hahahaha. Tahniah buat MAN sbb jd juara Raja Lawak. Aku mmg tak suka langsung dgn BALAS..takut gak dia jd juara dgn lawak yg asik tak menjadik. Tp aku pelik minggu2 sebelum ni tinggi betol undian dia..konpom yg ramai undi dia pun budak2 jugak..mmg semua fan dia ramai student dan remaja.

Aku sebelum ni taruh harapan pd Nazmi dan R2, tp minggu ke-10 Nazmi lawak pun x menjadik...mmg aku dah agak mesti out. Sebelum final plak, firasat aku BALAS juara(sbb menang undian) 2-R2 , 3-MAN , tp masa final berlangsung, BALAS hampeh ... R2 pun tak berapa menjadik..asik x cukup masa jerk.. MAN the best..!! So, aku taruh harapan pd MAN ... akhirnya MAN JUARA!!! Aku sukerrr....sbb BALAS jatuh no-3. Padan muka fan2 BALAS yg dok fanatik sgt tu dan suker kutuk2 R2 ngan MAN... uwekkkk.. :P

Ni link antara lawak2 MAN yg aku sker..









Ini pula opening  final Raja Lawak 5 yg paling happening..aku suker..tp ramai yg kondem sbb pengacara amik masa lg lama utk melawak dari peserta sampaikan peserta terkejar2 tak cukup masa. Apa2 pun Jozan mmg best .. Zizan tanpa Johan atau Johan tanpe Zizan mesti tak menjadi, so, kedua2 adalah gandingan yg terbaekk... jumpa di MAHARAJA LAWAK..





No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...