Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, March 18, 2011

Nyai meninggal 14/3/11 1.47am

Sambungan entry sebelum ni baru berkobar2 nak tido puas2.. tiba2 aku dikejutkan hubby kul 2am suh berkemas sbb dpt berita 'nyai'(atuk) meninggal. Hurmm...takleh tido jugak.... hahahah

Kelam kabut aku selesaikan assignment yg mmg nk kena hantar mlm tu jugak sebb aku tau kalau dah balik kpg kompom tak dpt buat apa2. .. Lepas siap hantar assignment, kemas kain baju .. bertolak kul 4am . Kena singgah Melaka jemput adik ipar ngan anak2 dia sekali. Lastly sampai Kluang dah pukul 10.30 pagi(sempat berenti bekfas) . Sib bik awal sket...time tu tgk jenazah dah di angkat nak bawa ke kubur . Kenduri tahlil 3 mlm berturut2 ...aku pun ambik cuti ehsan 3 hari.

Dah balik kpg, amik kesempat pergi mengurut ngan Wak Enon , dia pesara bidan klinik k'jaan . Aku dibekalkan dgn jamu pucuk jambu + ibu kunyit + garam jantan utk pulihkan peranakan . Blender semua , tapis...minum airnya... Uwekkkkk ...rasa masinnn + kelat ...minum 3 hari berturut-turut..

Kami balik semula ke KL pd hari Rabu mlm dan sampai KL kul 1.30am ... Esoknye kerja.... warghhhh!!..penat..

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...