Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, May 11, 2012

Heran bin Ajaib

Aku tatau sape yg patut aku persalahkan..  Semua org2 disekeliling aku kini adalah suspek utama.

Ceritanya bermula dr tghari tadi apabila aku ngan member aku "makcik Ninja" pergi ke pejabat Space utk uuskan beberapa borang . Selesai urusan trus singgah le Ampang Park..jln kaki jer sbb x jauh pun. Setiba sana tgk2 dlm purse duit tinggal rm10 . Wah!! kalo dah singgah shopping kompleks kena cucuk duit nih . Pergi menapak cari bank/ATM pastu terjumpa Maybank.. setibanya di sana..korek2 purse cari kad bank CIMB aku takde . Pikir2 mana plak aku letak..seingat aku last skali aku pakai waktu beli barang kat Haniffa store aritu . Resit Haniffa ade dlm purse tp bank kad takde. Terpaksa meminjam duit makcik ninja minta tolong byrkan makanan aku.

Sesampai di opis aku cek cimbclick aku ada transaksi pagi ni pukul 7.43am .. Ni buktinye...



Aku tau mesti guna meps sbb ada caj rm1 . kalu org nak mencurik bik dia kluarkan semua nape kluarkan rm100 jer.. Bila call CIMB center xleh nak cek sbb pakai meps bukan di atm/branch CIMB. Nak je aku call mak aku kt kpg mintak suh tlg jumpa bomoh2 mana kt kpg tu tgk2kan tp takut pulak. Takut nanti jawapannye yg aku tak boleh nak terima . Nak tuduh sape pun x boleh .. sbb kalo tau kebenarannye nanti buatkan kepercayaan terhadap manusia lenyap.

Apa pun sekarang terpaksa berdiam diri ... sedih pun ade .. Dahlah semua terpaksa pikul sendiri ada plak yg nak ambil kesempatan.. Semuanya hanya ALLAH shj yg tahu...

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...