Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, May 6, 2011

My Closet

Kekadang bila pagi2 time nak gi kerje.. or time nk pegi jalan2..mesti pening pala cari baju. Tatau nk pakai baju apa. Ada sesetengah orang pening pala sbb baju byk sgt tatau nak pilih yg mana 1..aku plak masuk kategori tatao nk pakai baju ape sbb dah takde baju. Byk baju2 yg dah lusuh dan menyendat .. Kalu bj kurung jgn citerlah... mmg byk..baju raja yg dah 3/4 tahun lepas pun kadang nampak masih baru sbb aku jarang sgt pakai kurung.. Biasa suka pakai kasual jerk ngan seluar..

Ingat ade duit sket nih nak shopping baju sket2 ..baju2 lama dlm lemari yg dah tak dipakai pakat kena throw away lah.. buat semak lemari jerk..
Tp tulah tatau nak campak ke mana. Takan nak campak dlm tong sampah..syg plak. Nak letak kat umah kebajikan plak x sampai ati..takan diorg nak pakai bj lusuh2 aku tuh.. Nak wat kain bughuk kekadang jenis kain tak sesuai plak .

Baju cik abg pun dah lama aku tak beli .. biasa aku beli tshirt jerk .Tatao selera dia mcmana.. Biasa dia punye stail plak semua last minit.. Kalao ade ape2 function..br sebuk hegeh2 nak cari bajulah..nak beli kasut lah .. kalo waktu2 free camnih takde palk dia nak ajak pi shopping2 . Biasa kalo gi shopping pun selalu aku tanye.. tanak bli baju ke..dia mesti jwb takyah. Sbb tu aku biasa beli kan dia nye senyap2 jerk..nasibla dia suka atau tidak..janji aku dah beli..

Mana nak shopping bj kasual yg leh bwk jalan dan kerja yg murah2 yerk..Pegi mesjid India..bj byk...tp napelah semua free saiz yg kecik pulok.. masuk ikut kepala..dpt masuk separuh jerk... pinggang dah takleh masuk dah. HARI-HARI butik byk mcm baju indon jerk ...  Beli on9 takleh test takut tak sesuwai plak...

Takpelah ronda2 jerk tgk mana yg berkenan... SOGO tgh Sale tapi bile survey rasa mcm mahallah skang nih. Dulu beli seluar slack VOIR leh dpt 3x.xx++ skang dah 5x.xx++ . kemeje pun semua 4x.xx++ above dah tak jumpe yg 3x.xx...sian kat aku...

Ma new shirt 1 - white stripe brown -puff shoulder(SODA Exchange) . Beli kt SOGO rega RM19.90 jerk ...itu je yg mampu..huhuhu

nak buahku cik Am.

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...