Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, May 22, 2011

Jom join Hazar buat Pre-Wedding photoshoot

Lepas angkut 550D smlm, mlm tu dpt msg from Hazar yg kenal masa join Norizam di Bt Caves tahun lalu.. Dia nak buat photoshoot utk pre-wedding, so aku rasa apa salahnye join, atleast leh belajar sket2 sambil tgk kamera setting aku nih..

Ni di antara shoot2 yg aku amik yg agak menjadik lah... :P (Pada mata aku jerk... )



Owwhhh...nk racun aku pakai speedlite yer..... hihihihi... mmg nak pun tapi ...nanti2lahhh... pinjam org punye dulu yer... :)























Gambar2 dibawah ni adalah org2 disebalik tabir...




Org ni pun ader....takpelah jd pak pacak pegang speedlite berguna gak... :P



Inilah org kuat disebalik tabir.. Hazar ..



No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...