Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 21, 2011

My New Gadget...

Walaupun sebelom ni D90 adalah yg bertahta di hati tp bila test depan mata dan try pegang2 akhirnya...aku memilih gak 550D. Sbbnya, aku rasa D90 tak sepadan dgn aku..nampak mcm otai2 jerk...tp kalo 550D nampak remaja .... :)

Pd mulanya aku bercadang nak amik 550D dgn kitlens 18-135mm jerk.. tp setelah di goda2 oleh tokei kedai suh aku amik Tamron 200mm ni. Last2 aku amik juga. Memula rasa mcm tanak, sbb member aku pakai Tamron x best pun..tp dia punya takde AF yg aku punye ni model  TAMRON-AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di-II IF Macro ..siap bole widelens ngan macro skali... so aku tangkap jelah...


My New Gadget





Lepas tu... aku belikan hubby aku PSP ..sbb dia kan gile... eh gile ngan game..so kalu ade PSP senang sket nak bawak gi outstation ke nk balik kpg ke..takdelah nak hangkut PS2 tu kesana sini kann..... 




Itu ajelah utk entri kali ni.... sekian...

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...