Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 6, 2011

Pinjam meminjam

Aku paling pantang orang pinjam barang2 aku ni...sbb apa..sbb aku pun susah nak dpt pinjam dari org. Ini bukan cite bab duit lah..sbb bab duit aku pun slalu pinjam meminjam...janji reti pulang sudah.. Ini cerita psal barang...kalau barang tu takat rega murah2 pun aku tak kesah ini cite barang ratus2 punye rega.. Tapi masa aku beli dulu rega 1K lebeh gak beb sape yg tak syg..

Kalau aku sanggup lah cari duit sendiri..buat loan sana sini.. kalu betul2 nak pakai barang tu..takdelah aku nak pinjam2.. Sbb aku tak penah dpt pun kalao aku kata nak pinjam.. mesti owner tu rasa serba salah kan.. Mcm tu lah diri aku..

Pada mulanya aku tak berkira beb.. nak pinjam..pinjamlah.. sekali..takde hal.. 2 kali pinjam..ok lagi.. tp berkali2...wah dah lebeh ni.. Pastu barang tu berganti tgn kejap org ni pakai..kejap org tu plak pinjam... Kalo nak kiralahh.... Barang tu lebih byk org lain yg pakai dari aku sendiri.

Sedih aku tgk barang tu sekarang... calar sana sini..walaupun aku tak guna tp biarlah benda tu tersimpan elok. . Pinjam sekali, 2 oklah beb... kalau rasa mmg keperluan nak guna belilah sendiri.. aku pun cari duit sendiri masa nk beli brg tu beb... Sampai terpaksa beli cara installment sbb takde cash.. Kalu aku boleh takan korang tak boleh kot.... Hadoiii....adooooo lah korang nihh.

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...