Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 11, 2011

AJL 2010

Ana Nur Hidayah Mohd Raffali aka Ana Rafali

AJL tahun ni membawa kemenangan besar kepada Ana Rafali dalam masa yg sama dengar juga suara2 rungutan tak puas hati dgn keputusan juri. Juri semua profesional tu beb!! Diorg bukan sekadar menilai lagu2 tu sedap didengar atau tidak.. Kebiasaan dlm pertandingan ni juri menilai bait2 lirik lagu, melodi, dan vokal juga. Persembahan dah masuk kategori lain.


Rata2 ramai yg meneka Faizal Tahir, Adira, Shahir yg akan menang..tp FT hanya mampu menang dari segi persembahan shj.Oklah tu dr x dpt apa2 kan..


Pendapat aku..apalah nak kecoh2 lagi...Ana tu dah menang tu dahlah... keputusan muktamad....bukan leh tuko2.Itu rezeki dia..


Apa2 pun...aku sker dgn hos2 AJL Ally iskandar,Sheril dan FBI...plus dgn unsur lawak FBI yg buatkan diorg best.


Ini lah lagu pemenang AJL 2010 Ana Rafali - Tolong Ingatkan Aku..Enjoyyy...:)



Pada masa yg sama , aku bersedih atas kehilangan Cocot pd mlm AJL . Sedih sgt mb sbb aku yg jaga dia sejak selepas beberapa hari dilahirkan..yg mana mak dia-Mimie sakit dan mati tak berapa lama lepas beranak. Sejak itu aku jd mak dia...bwk dia kesana-sini demi nak tgk dia membesar wlaupun tanpa ibu. Tetapi ajal tetap memanggil dia..rasa terkilan sbb tak dapat tgk/temankan dia saat dia menghembuskan nafas terakhir. Mungkin juga dia mmg xnak 'pergi' depan aku.. Aku cuma berharap dia mendoakan aku hidup sejahtera sungguhpun aku hanya insan yg byk dosa... AMIN....

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...