Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 5, 2011

Kucing sakit!!!


Pada 19 Dec 2010 aku dapat kucing baru.. bg nama Bella. Nama panjang Snowbell... heheh kiut sgt putih bersih.. tp mak aku marah sbb dia mmg nak bela kucing putih tu... Aku ckp 'ala mak nih.. kat uma tu dah ade 2 ekor kucin putih tak jemu ke... amik laa yg kaler kuning2 ni...sbb sibling Bella semua kaler kuning/putih. Comel kan..?




Tapi sejak 2/3 hari ni aku peratikan dia asik berak cair jerk... Aku tau camne seksa cirit-birit ni... sian Bell... eh nama tetiba dah tukar jd bell bila konpom dia jantan!! hahahah
So, tadi aku terpaksalah amik urgent leave semata2 nak hantar anak yg berbulu ni pegi checkup kat klinik k'jaan veterinar cheras. Bawak 2 ekor dgn cocot sbb cocot memula demam pastu aku salah kasi ubat overdose jd sakit lain plak... dah melepek jerk tu...

Ni cocot gambar masa baby..sian mak dia(mimie) dah RIP 12/12/2010 dan cocot lepas balik klinik... sian anak mama nih... huhuhu moga2 dia kuat dan tabah utk hidup lebih lama..

Hi! sayalah Cocot...

Cocot selepas kematian ibu.

Just nak update terkini..Cocot dah R.I.P pada 9/1/2011 iaitu pada mlm AJL.









No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...