Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 29, 2011

Persiapan Raya

Untuk persiapan Hari Raya tahun ni aku rasa semuanya ala kadar jer.. rasanya mood nak raya tu tak berapa sgt ..tatau lah kenapa . Rasa biasa2 jer.. xdelah xcited sgt mcm dulu2 .

Aku punye baju kurung tahun ni beli hanya sepasang sbb aku rasa ade lg beberapa baju kurung yg lepas2 masih baru dan boleh dipakai . Selebihnya aku beli baju biasa jerk. Untuk hubby aku pun, beli baju melayu sepasang dan 2 helai t-shirt . Maklumlah cuti pun tak lama .. Tahun ni pun just beli kerepek2 jerk.. kuih raya langsung tak beli. balik kpg nanti harapkan mintak kueh ngan mak aku jer lah ... :)  . Takpelah... maybe tahun ni buat ala kadar jerk.. tahun depan dapat ahli baru dlm famili mungkin meriah sket..

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...