Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 25, 2011

31 weeks dan buku merah

Hari ini aku dan cik hubby pergi HUKM utk dptkan tarikh appt utk cek up yg selanjutnya. Now , officially dah cecah 31 minggu dan tinggal hanya lagi 9 minggu. Huhuhu...dah tak lama tu...sempat ke aku nak siapkan projek PSM aku tu...sempat ke aku nak amik final nanti. Jgn tak grade aku tahun ni sudah le....hehehe..

Alhamdulillah..sbb aku takde apa2 masalah so takdelah nak selalu kena ulang alik hospital. Nurse sarankan aku buat cek up mana2  klinik sebelum dtg cek up di HUKM utk next appt 19/12/2011. So, maybe aku cuma sempat dpt buat 2 appt jer kat HUKM sebelm delivery dan akhirnya dapat jugak aku 'Buku Merah' yeahhhh!!.... Dulu 1st baby tak sempat nak merasa dpt buku merah . :)

EDD aku inlah 28/1/2012 .. harap2 dpt tarikh yg cun 21/1/2012 atau 1/2/2012 . Lastly decide deliver kat HUKM jelah.. Walaupun sebelum ni berangan nak kat swasta Al-Zahrah lah... kat Private wing HUKM lah.. Tp aku takutlah terjadi apa2 saat akhir nanti tak cukup plak budget aku ngan cik hubby. So kat wad biasa pun x kesahlah.. Lgpun wad kat HUKM tu pun ok jer..tak sesak pun..


No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...