Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 19, 2011

My new baby and new hobbies.

As-salam..sebenarnya aku dapat hadiah ni dari hubby aku sempena besday yg tertunggak Sept lepas . Tujuan aku jual microwave lama tu pun sbb ni lah.. :)

Pensonic Oven 42Ltr..mmg luas ruang dlm tu..cukup puas hatilah.. siap boleh membakar dan memanggang..nak buat ayam golek pusing2 pun boleh... hihihi.. Skang aku dah ada hobi baru suka cari resepi yg boleh bakar2 nih..tgk resepi kek lah..ayam panggang lah..

Ok..taraaaa... inilah buah hati baru aku.... :)




Actually kami dah try 3 kali bakar guna oven baru ni sbb nk tgk hasil dia camne.. kan...

1st -kami beli ayam& daging yg dah siap marinate kat giant dan kami panggang ... ok dah tau dah nk set suhu .
2nd - kami cuma buat muffin blueberry dan silap setting suhu.. jadi tu mmg jadik tp hasilnya tak memuaskan lah tak berapa cantik..tp still sedap dimakan.. :)

3rd - baru jer buat harini..masih hangat dipasaran nih..muffin chocolate .. perghh...mmg YUMMY dan cantik naik dia.. masak dgn PURRRRfect.. aku sukeeee...!!

Cuti nanti nak try bakar lasagna plak..ataupun kek..??hurmm tatau lagik.. :)

Cer tgkk sedap takk...?? memey laa sedap..sbb aku dah rase mmg sedap.. hiihihi . Ni mmg sengaja aku tak isi penuh2 sebb nak bg dpt byk.. kalo isi cup tu penuh2 kang dpt skit plak..sbb cup tu besar..



Sekian entri utk kali ini....

No comments:

Post a Comment

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...