Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 27, 2011

5 month pregnancy appointment

Assalamualaikum..

Ini adalah hari yg paling mengujakan aku utk pergi appt dgn doktor. Sbb hari inilah yg aku tunggu utk menentukan jantina kandunganku. Skang dah masuk 5 bulan  tp yg lebih tepat 22 minggu. Yang bestnye..sebelum masuk jumpa doktor, kena cek blood pressure dan timbang berat badan.. OMG!! aku naik 4KG dlm masa sebulan..  :P huk huk ... Tp kenapa aku tak rase mcm 4 KG pun..mungkin berat disebabkan air dan uri dlm perut kot.. atau aku je yg tak perasan .. hihi. Tapiii....doktor kata normal .. hehe

Bulan lepas masa scan doc ckp jantina tak berapa nampak sgt dan kemungkinan perempuan. Pulak tu masa balik raya pun makcik2 dan sepupu aku ckp tgk perut mengembang je..mcm baby girl jugak.. Sebenarnya aku mengharapkan baby boy utk 1st child supaya dpt jd leader dlm menjaga adik2 nya.. dan kalu ditakdirkan mmg itulah satu2nya rezeki aku ..atleast aku dah ada waris aku. Tp bila bulan lepas doc ckp mcm pompuan sebenarnya pun aku tak kesah sgt... dlm pada itu aku dah membaygkan baju2 comel utk baby pompuan.. mata aku dah nampak reben2, dan warna2 pink. heheh

Tapi hari ini..scan dah mengesahkan..ianya baby boy.. hhuhuu rasa seronok pun ada.. kepala aku dah switch back utk pakain kanak2 boy yg lasak dan nampak macho.. :P

Jom tengok ..disini aku sharing video yg dirakam.. nampak 'bird-bird' dia... :)




2 comments:

  1. Alhamdulillah..kejap jer rasa 5 bln kan..??

    bestnyer dpt boy... lia pun tingin jgk kalo 1st baby dpt boy tp fikir2 balik, x kisah la jantina ape asalkan ade baby...

    best tgk bidio tuu...nmpk bibird dia... tu 3D scan ke ape ekk Lyn..??

    ReplyDelete
  2. a'ah sebenarnya lin dah tak kesah pun dpt baby ape pun sebenarnya.. tp bila cfm boy..mmg la lin suka sgt.. hihi.. tu scan biasa jer bukan 3D. kalo 3D lagi detail..siap leh nampak rupa bentuk muka,hidung camne..tp mahal sketlah.

    ReplyDelete

..:: Tinggalkan Jejak Anda ::..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...